dimarts, 22 de febrer del 2022

Tothom en escac!

Bones de nou! Portem al bloc nou reptes per cadascun dels cicles després de la bona acollida que va rebre el darrer a ser publicat pensat per a cicle superior. Ens han suggerit de compartir-ne més per cadascuna de les franges escolars, així que avui recordem l'anterior i n'aportem tres més. Esperem que us agradin. Tothom en escac!


¡Buenas de nuevo! Traemos al blog nuevos retos para cada uno de los ciclos después de la buena acogida que recibió el último en ser publicado, pensado para ciclo superior. Nos han sugerido que compartamos más para cada una de las franjas escolares, así que hoy recordamos el anterior y aportamos tres más. Esperemos que os gusten. ¡Todos y todas en jaque!


Educació infantil


Traça el recorregut que fa la torre fins arribar a la emoticona. No pots travessar els murs del tauler.




















Traza el recorrido que hace la torre hasta alcanzar el emoticono. No puedes atravesar los muros del tablero.


Cicle inicial

Traça el recorregut que fa el rei fins a la emoticona procurant capturar tots els números que puguis sense trepitjar ni l'estany, ni el mur, ni el bosc, ni les caselles prohibides (X) ni controlades per peons. En acabat suma els números capturats i escriu el resultat.




















Traza el recorrido que hace el rey hasta el emoticono procurando capturar todos los números posibles sin pisar ni el lago, ni el muro, ni el bosque, ni las casillas prohibidas (X) ni controladas por peones. Suma después los números capturados y escribe el resultado.


Cicle mitjà


Quin rei aconsegueix la suma más elevada amb els números que captura fent tres jugades consecutives? Traça els seus moviments i escriu la suma i el seu resultat.




















¿Cuál es el rey que consigue la suma más elevada con los números que captura realizando tres jugadas consecutivas? Traza sus movimientos y escribe la suma y su resultado.


Cicle superior

Situa la peça en la casella buida des d'on amenaçaria els números que, sumats entre si mateixos, donarien el valor més elevat possible. Digues quina peça és, la casella que ocuparia, escriu la suma i el seu resultat.



















Sitúa la pieza en la casilla vacía desde donde amenazaría los números que, sumados entre si, darían el valor más elevado posible. Di qué pieza es, la casilla que ocuparía, escribe la suma y su resultado.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada