diumenge, 19 de setembre del 2021

Expochess i benvinguda del curs

Expochess és un projecte internacional que pretén unir països i cultures a través de l'art i dels escacs. Amb aquest objectiu organitza cada any diverses exposicions, conferències, esdeveniments variats i un concurs internacional de dibuix, en el qual hi participen infants i adults d'arreu del món en tres categories diferenciades per edat. La nostra escola, el Jaume Balmes, ho farà per primera vegada en aquesta edició. 


Així doncs, encetem les activitats d'escacs a l'escola amb la transversalitat plàstica i la mediambiental, combinades amb les noves tecnologies i la llengua, com podreu comprobar a continuació. Tot el professorat del centre ens caracteritzem pel nostre compromís i la consciència envers la salut del nostre planeta. Projectes com Expochess reforcen els nostres valors i ens identifiquem encara més amb la temàtica del concurs d'aquesta edició: Els escacs i els valors positius mediambientals del teu entorn natural.


Professorat del Jaume Balmes 2021-22, un equip competent i compromès
















Expochess es un proyecto internacional que pretende unir países y culturas a partir del arte y del ajedrez. Con este objetivo organiza cada año diversas exposiciones, conferencias, acontecimientos variados y un concurso internacional de dibujo, en el que participan niños y niñas, así como adultos de todo el mundo en tres categorías diferenciadas por edad. Nuestra escuela, el Jaume Balmes, lo hará por primera vez en esta edición. 


Así pues, empezamos las actividades de ajedrez en la escuela con la transversalidad plástica y la medioambiental, combinadas con las nuevas tecnologías y la lengua, como podréis comprobar a continuación. Todo el profesorado del centro nos caracterizamos por nuestro compromiso y la consciencia acerca de la salud de nuestro planeta. Proyectos como Expochess refuerzan  nuestros valores y nos identificamos aún más si cabe con la temática del concurso de esta edición: El ajedrez y los valores positivos medioambientales de tu entorno natural.


Cartell VI Concurso Internacional de Dibujo Expochess XXI


































Des de la comissió d'escacs de l'Escola Jaume Balmes i, per extensió, tot l'equip de mestres, us volem desitjar que tingueu un excel·lent curs 2021-22 i que el gaudiu amb molt bona salut, la mateixa bona salut que desitgem per al nostre planeta, començant pel nostre entorn natural proper.


Desde la comisión de ajedrez de la Escola Jaume Balmes y, por extensión, todo el equipo de maestros y maestras, queremos desearos que tengáis un excelente curso 2021-22 y que lo disfrutéis con muy buena salud, la misma buena salud que deseamos a nuestro planeta, empezando por nuestro entorno natural cercano.


Kahoot de benvinguda


Clica la imatge i accediràs al kahoot de benvinguda que hem preparat:

Clica la imagen y accederás al kahoot de bienvenida que hemos preparado:

































En les properes setmanes anirem actualitzant els enllaços del joc perquè tothom hi pugui jugar.

En las próximas semanas iremos actualizando los enlaces del juego para que toda persona que quiera pueda jugar.


Salut, diversió i aprenentatges!!


¡ Salud, diversión y aprendizajes !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada