divendres, 15 de novembre del 2019

Jugades mestres V. La jugada del Manuel

Divendres passat tenia lloc la classe d'escacs amb 4t B. Després dels consells i les explicacions inicials es van disputar novament un seguit de partides entre l'alumnat. Per segona setmana consecutiva, el Manuel, m'avisava de que havia aconseguit fer escac i mat. M'hi vaig apropar i, efectivament, la posició era d'escac i mat. Ara bé, una cosa em va cridar l'atenció, així que vaig preguntar per la darrera jugada realitzada per les negres. Aquí a sota teniu la posició.

Juguen les negres i fan mat en una jugada


























Efectivament, havia aconseguit escac i mat i tot, gràcies, a fer una jugada mestra. La veieu?

El Manuel després de jugar ...;Tc1++ (escac doble i mat)
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada