dimarts, 12 de maig del 2020

Cites confinades XXVII. Damaris Abarca

Captura les paraules en l'ordre correcte per formar una cita de l'escaquista xilena i difusora dels escacs Damaris Abarca.




























Captura en el orden correcto las palabras para formar una cita de la ajedrecista chilena y difusora del ajedrez Damaris Abarca.





























Damaris Abarca (nascuda el 1990) és una escaquista xilena i difusora dels escacs en diversos mitjans: ràdio, televisió, plataformes digitals, premsa... Ha estat campiona nacional del seu país en vàries ocasions, representant-lo en diferents competicions internacionals, entre d'altres en tres olimpíades. En l'actualitat presideix la Federación Chilena de Ajedrez i té un paper molt actiu en la defensa de la dona en el món dels escacs i en la seva presència en els organismes directius.



La Mestra Fide xilena Damaris Abarca





















Damaris Abarca (nacida en 1990) es una ajedrecista chilena y difusora del ajedrez en diversos medios: radio, televisión, plataformas digitales, prensa... Ha sido campeona nacional de su país en diversas ocasiones, representándolo en diferentes competiciones internacionales, entre otras, en tres olimpiadas. En la actualidad preside la Federación Chilena de Ajedrez y tiene un papel muy activo en la defensa de la mujer en el mundo del ajedrez y en su presencia en los organismos directivos.



Vaig tenir la sort de conèixer-la personalment ara fa gairebé un any a Segorbe, en el marc de les magnífiques III Jornadas Internacionales Francesch Vicent 2019. Em va sorprendre la seva discreció i prudència, la seva senzillesa i naturalitat però, a la vegada, la seva seguretat i ferma convicció, així com les seves dots comunicatives, en la seva interessant i contundent ponència El fortalecimiento del ajedrez femenino, en podeu escoltar i veure una mostra:




 



Tuve la suerte de conocerla personalmente ahora hará casi un año, en el marco de las III Jornadas Internacionales de Ajedrez Francesch Vicent. Me sorprendió su discreción y prudencia, su sencillez y naturalidad pero, al mismo tiempo, su seguridad y firme convicción, así como sus dotes comunicativas, en su interesante y contundente ponencia El fortalecimiento del ajedrez femenino (justo arriba podéis ver y escuchar una muestra de la misma).



Per últim, us deixem l'entrevista concedida a CooperativaFM, al programa Una Nueva Mañana, d'on s'ha extret la cita d'avui, no en té desperdici.

Por último, os dejamos la entrevista concedida a CooperativaFM, en el programa Una Nueva Mañana, de donde se ha extraído la cita de hoy, escuchadla entera, ya que no tiene desperdicio.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada