dijous, 2 d’abril del 2020

Cites confinades IV. Santiago Ramón y Cajal

Captura les paraules en l'ordre correcte per formar una frase de l'eminent metge i històleg Santiago Ramón y Cajal.


























Captura en el orden correcto las palabras que conforman una cita del eminente médico e histólogo Santiago Ramón y Cajal.


´
























Santiago Ramón y Cajal (1852-1934) ha estat un dels més destacats metges científics espanyols de tots els temps. Les seves aportacions al món de la medicina i del funcionament del cervell, així com la seva precisa observació i la descripció del seu comportament neuronal intern, representen alguns dels primers grans avenços en el segle XIX en aquest àmbit. Tant és així que, el 1906, se li va concedir el primer nobel de medicina que rebria un espanyol. Amb tot, no es va acabar a arribar d'entendre la seva obra fins molts anys després de la seva mort, ja corroborada per la comunitat internacional. 


Cajal al seu laboratori (foto: Instituto Cajal (CESIC))

















Santiago Ramón y Cajal (1852-1934) ha sido uno de los más destacados médicos científicos españoles de todos los tiempos. Sus aportaciones acerca del funcionamiento del cerebro, así como su precisa observación y la descripción de su comportamiento neuronal interno, representan algunos de los primeros grandes avances en el segle XIX en este ámbito. Tanto es así que, en 1906, se le concedió el primer nobel de medicina que recibía un español. A pesar de todo, su obra, no fue del todo entendida hasta muchos años después de su muerte, ya corroborada por la comunidad internacional.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada