dijous, 30 d’abril del 2020

Cites confinades XXII. Quique Setién

Captura en l'ordre correcte les paraules per formar una cita de l'exfutbolista i entrenador de futbol Quique Setién.



























Captura en el orden correcto las palabras para formar un cita del exfutbolista y entrenador de fútbol Quique Setién.


























Quique Setién (nascut el 1958) és un exfutbolista i entrenador de futbol espanyol. Com a jugador ho feia de migcampista. Va destacar a l'equip de la seva ciutat natal, el Racing de Santander. Posteriorment va fer-ho també en diversos equips, com ara l'Atlético de Madrid. Com a entrenador ha liderat diversos equips, on ha sobtat per fer-los jugar amb un estil vistós i atractiu. Actualment entrena el Futbol Club Barcelona.


Quique Setién el dia que va estampar la seva firma amb el club blaugrana
(fotografia extreta del seu compte de Twitter).


























Quique Setién (nacido en 1958) es un exfutbolista y entrenador de fútbol español. Como jugador lo hacía de mediocampista. Destacó en el equipo de su ciudad natal, el Racing de Santander. Posteriormente  también lo hizo en diversos equipos, como por ejemplo, el Atlético de Madrid. Como entrenador ha liderado varios equipos, en los cuales ha sorprendido por hacerlos jugar imprimiendo un estilo vistoso y atractivo. Actualmente entrena el Futbol Club Barcelona.



Una de les passions de l'actual entrenador del Barça és el joc dels escacs. Té un ELO de 2055 punts, el que demostra, malgrat que la competició escaquística la té abandonada, que coneix prou bé el joc i el domina força acceptablement. Li han fet ja nombroses entrevistes sobre la relació entre el futbol i els escacs i sobre com l'utilitza com a entrenador per millorar els seus resultats. També lloa la bonança del seu ensenyament per forjar el caràcter i millorar en la presa de decisions.


Quique Setién molt concentrat (foto: El desmarque)


















Una de les pasiones del actual entrenador del Barça es el juego del ajedrez. Tiene un ELO de 2055 punts, lo que demuestra, a pesar de que la competición ajedrecística la tiene abandonada, que conoce muy bien el juego y que lo domina bastante razonablemente. Le han hecho ya numerosas entrevistas sobre la relación entre el futbol y el ajedrez y sobre cómo lo utiliza como entrenador para mejorar sus resultados. También suele elogiar la bondad de su enseñanza para forjar el carácter y mejorar la toma de decisiones.


El podeu veure jugant partides ràpides contra el gran David Antón amb la narració de Pepe Cuenca. Aquest matx es produí durant la seva etapa com a entrenador del Real Betis Balompié.

Jugando partidas rápidas contra el gran David Antón. Narración de Pepe Cuenca. El encuentro se produjo durante su etapa como entrenador del Real Betis Balompié.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada