divendres, 24 d’abril del 2020

Cites confinades XVIII. Emanuel Lasker

Captura en l'ordre correcte les paraules per formar una cita de l'excampió mundial d'escacs Emanuel Lasker. Només pots passar una vegada per cada casella.



























Captura las palabras en el orden correcto para formar una cita del excampeón mundial de ajedrez Emanuel Lasker. Solo puedes pasar una vez por cada casilla.



























Emanuel Lasker (1868-1941) ha estat un dels més grans jugadors d'escacs de tots els temps, ostentant el rècord, encara vigent, de ser campió mundial durant 27 anys consecutius. Va nèixer a Alemanya i va morir als Estats Units. El seu joc era molt psicològic, tenia una gran fortalesa mental i va ser el mestre absolut de l'estratègia a la seva època, d'aquí que el seu "regnat" fos tan extens. Es proclamà campió el 1894 davant el vigent campió del moment, l'austríac Wilhem Steinitz. El 1921 cedí el seu tron davant el gran José Raúl Capablanca, considerat un dels més brillants jugadors d'escacs de la història.



Emanuel Lasker, campió mundial d'escacs durant 27 anys consecutius.






































Emanuel Lasker (1868-1941) ha sido uno de los más grandes jugadores de ajedrez de todos los tiempos, ostentando el récord, todavía vigente, de ser campeón mundial durante 27 años consecutivos. Nació en Alemania y murió en los Estados Unidos. Su juego era muy psicológico, tenía una gran fortaleza mental y fue el maestro absoluto de la estrategia en su época, de aquí que su "reinado" fuera tan prolongado en el tiempo. Se proclamó campeón en 1894 ante el vigente campeón del momento, el austríaco Wilhem Steinitz. En 1921 cedió su "corona" ante el gran José Raúl Capablanca, considerado como uno de los más brillantes jugadores de ajedrez de la historia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada